Tema: Re: talpuminis jutiklis
Autorius: G.S.
Data: 2009-01-26 20:58:43
> ajazau kraujas...

Nu raudonas toks skystis ;-)

> O gal gali placiau papasakot kaip as galeciau pasidaryt?
> As nors elektronikoj cainykas,bet greit mokausi.Beto kazkada  lankiau
> Jaunaji technika  ir neviena foteli lituokliu vaikystej sudeginau  :)

Nu neisivaizduoju kaip galima lituokliu foteli sudegint ;-) Nors lituokli
laikau rankose nuo 6 metu bet man dar taip nepavyko ;-)
Tiesa vienakarta pavyko paimti neziurint neuzto galo ;-)

Dabar daug kontoru gamina daugiakanalius talpuminius matuoklius chipus.2
metaliniai ziedai ant plastmasinio rezervuaro ir turi matuokli.
http://www.touchsensor.com/pdfs/1803_SensaTankRV_3.pdf
Panasius daiktus daro: Microchip,OnSemi,Analog devices, Philipsas ir dar
kazkas.Nebepamenu jau.ELFA kataloge kazka panasaus irgi maciau.