Tema: Re: USB Protokolo analizatorius
Autorius: Shadowed
Data: 2021-03-02 16:40:10
Čiūju čia ir bus būtent tas reikiamas sprendimas - kaip tik šiandien
atsirado mano "diagnostinis" flešiukas, kuriame pagrinde gyvena Hirenas. Nu
negali būti tiesiog sutapimas :D

"KU202M"  parašė naujienų news:s1lecu$4da$1@news.omnitel.net...

2021-02-25 15:35, Shadowed rašė:
> Atmintį su programeriu klonuot jau biškį overkill, nesakau, kad negalima
> būtų, bet nu jau nafik, jei tiek daug reikia tai mat jas galai. O vat
> paprastai kokį imidžą padaryt tai nepatingėčiau. Va dėl to ir užklausiau
> gal kokį išbandytą programą kas užrekomenduos.

Tai niekas iš zavsegdatajų nieko neparekomendavo. Visi šoke dėl newzų
artėjančio sunseto :(
Kažkada teko daryti CF kortelės su win98 kopiją/atkūrimą, naudojau
driveimage xml iš hiren's boot cd - suveikė, o norton ghost ir acronis
nepadėjo.