Tema: Re: Daviklis fiksuojantis ir palaikantis budincia liepsnele dujiniampeciui
Autorius: Levas
Data: 2021-02-11 23:12:29
oj, blemba. Pagalvojau, gal neremontuok tu to katilo. Sprogsi, bus man
ant mano sazines. :)

O ir mano patarimai kiek skuboti- pagal paveiksleli tai tokie, bet
paskaiciau aprasyma- visai kitokie.
Matyt panasus sprendimai naudojami ir saldytuvuose, vandens boileriuose
ir dujiniuose katiluose.

https://all-audio.pro/c2/instruktsii/datchik-plameni-termopara.php
https://zetsila.ru/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0/

https://otivent.com/termopara-dlja-avtomatiki-gazovogo-kotla