Tema: Re: Nekromantinis klausimas
Autorius: Levas
Data: 2021-02-11 22:55:23
ir nuosekliai 22 omu gal 5W rezistoriu. Ir nuo karscio isdeginti PCB.
Turint omenyje, kad diodai pramusti ir trumpina.

Vienas mano spejimas- aukstas daznis. Ivyko kazkas neitiketino, ir
sistema uzsigeneravo keliu megahercu dazniu. O tada jau viskas turejo mirti.

Todel ir uzsiimu autopsija- nes smalsu.

PCB paveiksliukas:
http://www.vabolis.lt/stuff/20210211a.jpg

RC snuberis isejime su didesniu kondiku (104) ir "nematau as spalvu"
rezistorium- sveikas. Ji izoliuoja tik tas toroidinis droselis.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt