Tema: Re: Lauko šviestuvas su judesio davikliu
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-02-08 16:25:56
2021-02-08 16:04, Kipšas rašė:

> Ten daug mažų ledukų. Pirkti iš Ali ir pačiam keisti, tai turbūt pigiau
> bus nuvažiuoti pas tą patį pardavėją ir nusipirkti kitą.
> Mane labiau domina kitas dalykas, kiek LED lauko šviestuvui turi įtakos
> žema lauko temperatūra? Ir ar turi?

Kiek pavyksta rasti, įprastų COB LED aplinkos temperatūra turi būti
-20 .. +85° C ribose.

> Koks geriau, ar vienas didelis led'as ar daug mažiukų?

sunkus atvejis. Priklauso nuo draiverio.

Jei draiveris moka reguliuoti srovę ir įtampą, pagedusį LED'ą gali
apeiti ji užtrumpindamas.

Kita vertus, didelis kiniška monolitinis 50W 230 V CW LED'as kainuoja
apie 2€ su siuntimu.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody