Tema: Re: Papliurpimui - telefonas vonioje
Autorius: Levas
Data: 2021-01-30 16:46:05
Nu tai netycia ne per kuna. Uztenka ir mano pasvilusio multimetro -
viduje pasvilo varistorius ir ties 150V pradeda svelniai trumpyt. Dar
turiu toki "LED" indikatoriu su keliais LED.
panasus i sita:
http://www.lokmita.lt/out/pictures/master/product/1/Fluke_T90.jpg

Nuo jo L+PE iskala.

Ir pagrindinis tikrintojas- elektrine plytele su skilusiu kaitinimo
elementu. Jei tik isbega sriuba, issijungia elektra. :) Automatika.

O del pojucio... Taip 2mA per kuna gal ir jauciasi, bet pjutis trunka
kelias desimtis milisekundziu. Kiek purte per rele, tai jautesi kaip
trumpalaikis duris.

Del paciu reliu. Mano kaime stovi dvi reles- viena didoka trifaze beveik
viskam, o rusio rozetes-apsvietimas eina per mazdaug tokia:
BJS153100S1

Tai senoviska Matsushita (Panasonic) rele islupta is senovisko dauginimo
aparato. Pasizymi didesniu suveikimo greiciu.

Kaune stovi kazkoks generic, tai va ten netikrinau. Po sio newso
papostinimo eisiu patikrinti. Beja seniau ten stovejo kitokia rele ir
kai prasikiaurino elektrinis katilas, ji ne tik suveike, bet pati nafig
susprogo ir uzsidege... :)

Sveiki pasidaryti testini kistuka, kur 5.6K rezikas tarp PE ir vieno
kistuko. +Neonke. Vienaip sviecia, kitaip ismusa. Bet per ta svietima
kazkas nupyzdino.

--
Bye, Levas

--