Tema: Re: Reikia patarimo dël TV signalo paskirstymo
Autorius: Levas
Data: 2020-12-24 20:21:56
sita esu mates. Konstatavau, kai jau VISKAS buvo pabaigta ir sunesti
baldai :)

Kas zino mano charakteri, gali isivaizduoti, kaip linksmai pranesiau,
kad visas ju namo LANas neveiks ir reikia viska nafig griauti :)

O del topologijos- viskas priklauso nuo namo "topologijos". Tai budavo
visada kazkokio pilys.

--
Bye, Levas

--