Tema: Re: laidu sujungimas
Autorius: Saulekas
Data: 2020-12-08 21:44:42
100metu veiks, jeigu nera labai jau daug apkrovos (sroves) tam sujungimui.
pvz.. orkaites :))
..
O del kaladeles is kur ten siluma jeigu geras kontaktas, gerai susuktas
varztelis .

Dovydo patarimas geras, bet jis jau uzims vietos, o jeigu jos nera?

O jeigu nori dar pigiau tai susuki kilpas ir jas perveri varžtu ir veržle su
atitinkamu kiekiu ir tvarka cinkuotu poverzliu, viska apvynioji lipniai
iziolke :))