Tema: Re: Reikia transformatoriaus_-man irgi reikia trafo
Autorius: Sigitas
Data: 2020-11-26 03:00:47
Ieškau trafo ar geležies, kad galėčiau persivynioti maitinimo trafą
230/230 (apie 1-2A) elektroninių samadielkų bandymams.

Dabar pvz. impulsinio maitblokio derinimui negaliu prijungt turimo USB
oscilografo prie aukštos įtampos pusės...:(

Gal  šitas tiktų? Gal galima per-komutuoti apvijas ir gauti skiriamajį
trafą 230v/230v?

Kaip su tavim susirišti pakalbėti apie kainą?