Tema: Re: LCD identifikavimas pagal pinout
Autorius: Shadowed
Data: 2020-11-11 08:32:24
Gerai, kad kelias turi. Prieš kurį laiką ir man brolis atvežė kelis buitinių
šaldytuvų valdymo blokus, su displėjais, touchiniais mygtukais, tai pagal
šaldytuvo pavardinimą nieko neradau, bet vieną paaukojau, ir akurat, ant
displėjaus nugaros displėjaus gamintojo part numeris, o pagal jį ir šioks
toks datašytas atsirado. Nesakau, kad bus ir tavo atveju, bet nepabandęs
nesužinosi :)

"Levas"  parašė naujienų news:roec0u$g2j$1@news.omnitel.net...

bandziau lupti- ardosi gabalais pasvietimas. Kazkur turiu dar kelias
tokias plokstes, bandysiu jas.

--
Bye, Levas

--