Tema: Re: PCB >>> Schema
Autorius: Shadowed
Data: 2020-09-09 08:41:30
Ne nu nereik norėt kad viskas taip jau lengva būtų :D Aišku dvipusė ir su
takeliai po elementais. Ko neatsiminsiu teks lupti elementus ir žiūrėt.
Šiaip ar taip būčiau lupęs, nes neveikia ta schema.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:rj9okp$v3b$2@news.omnitel.net...

nu ta prasme, jei kažkas labai paprasto tai gal. bet jei ten dvipusė
plokštė, su takeliais po elementais...... :)