Tema: Re: newbie: kaip matuot srove
Autorius: meska
Data: 2020-09-07 16:37:19
On 2020-09-07 12:58:34 +0000, ABLomas said:

> Gal miręs saugiklis viduje?
> Šiaip labai keista, kad mA yra tie patys gnybtai, kaip ir voltažui -
> sujungimas gi visai skirtingas gaunas. Reiktų tikėtis, kad pajungus į
> srovės matavimo režimą jis "pasitrumpina" per šuntą, bet matyt taip
> nepasidaro.
> O manuale kaip parašyta? Gal ten iš tikro vis tiek į "10A" gnybtą reik
> jungt, tik kad užlabelinta neteisingai?

Popierinio neturiu, Internete ka radau:
- Do not measure current with test lead inserted into voltage or OHM terminal

Tada prie AC/DC current rašo:
- Max input current::250mA at 'mA' input terminal and 10A at '10A' nput
terminal.. .

Prie DC/AC 10A measurment rašo:
- Insert the red test lead into the input terminal marked as "10A"

prie DC/AC µA or mA measurement neparašyta niekkur kur kišt, tai darau
prielaidą kad gerai dariau.

Bet kuriuo atveju pajungus ant 10A tas pats, neveikia

Saugikliai nepajuodę, tai nežinau, ar galiu su tuo pačiu multimetru
juos patestuot? Nes atidarius, išėmus, užstačius ant diode/Continuity
rodo gražų 0L. Kažkaip netikiu kad su 3v galėjau aš juos numarinti? Bet
jam metų jau aišku ne vieni...