Tema: Re: Gal žinot iš kur kilusi schema?
Autorius: KU202M
Data: 2020-06-30 07:10:16
2020-06-29 23:29, Levas rašė:
> aha. Cia jau religija kvepia. Kaip apykurcias, 15kHz negirdziu, bet su
> zemais.... koks trafas turi buti, kad zemus gerai perduotu.
>
> Man patiko vieno zmogaus mintis- siuolaikine elektronika tiek pazenge,
> kad audio signala galima sustiprinti idealiai, taciau viskas sugriuva
> garsiakalbyje.
>
> Manau metalinis tranzo korpusas prideda daug audiofilijos :)
>
> Daryk su BLF6G22, jis garsa irgi stiprina :), isbandyta praktiskai.

Levai, šitoje srityje nesispecializuoji gi. Nori diskutuot? Pamenu, pats
man davei persipiešt vieną pirmųjų mano schemų su lempa. Tai buvo ne
audio ampas :), o tesla coil (o gal indukcinio kaitintuvo) generius su
6P3S-E. Jo nepakartojau, bet buvo išbandytas TV/FM "glušitelis", schema
beveik "identična".