Tema: Re: paleidimo srove..
Autorius: Gintas
Data: 2020-06-19 15:50:42
nelabai suprantu. Jeigu suolis stiprale-koks skirtumas siandien ji ijungsi ar rytoj? Suolis juk dingti neturetu? Tai ijunk pirma maitiaka, paskui  paprastai su jungtuku prijunk stiprala be jokiu ten optoporu. Paziurek suveiks ar ne....Jei apsauga nesuveiks, man regis visai ne sroves suolyje problema.