Tema: Re: Q: COB LED
Autorius: KU202M
Data: 2020-05-20 11:24:36
2020-05-19 11:00, yksas rašė:

> Aha.. Pajungiau tiesiai be nieko- šviečia kaip žvėris.. Ir kaista
> neblogai- gamtoje rankas pasišyldyt galima :)
> Uždėjau gabalą aliumo ant uodegos- susitvarko su šilumos perteklium kol
> kas..
>
> P.S. dar ir tą Dainiusho atrastą "distancinį" buvau kartu užsakęs kartu
> su ledais- bet dar nedaėjo iš ali.. Pažėsiu kas ten per cirkas..

Srovę gal matavai ? Sprendžiant iš deklaruotų parametrų ir tamistos
eksperimento, tas COB turbūt sudarytas iš led nuoseklių n grandinėlių su
bendra ~12V Uforward + nuosekliai kiekvienai grandinėlei varža Rx. Manau
Rx ~2 Om x 13 A --~ 26W prie 14V srovės ribojimui/oro šildymui. Tas
"šokoladukas-distancinis" galėtų būt nebent koks PWM kapoklis, bet
atsilieps turbūt mirgėjimu.