Tema: Re: Req: Nichromo juostos gal kas turit?
Autorius: Sail
Data: 2020-04-16 11:48:20
Ja ja, toks ir buvo naudojamas.

Cervoncas uz daikta, tada prisuki norimos konfiguracijos viela ir pirmyn.

Ir kaip lituoklis kai ka nors ant smugio reik prilituoti irgi turi prasme.
Nu ir siaip, daiktas, duodantis gera srove ir maza itampa prie ukio
praverstu.

Btw, as kontorska naudojau, bet kai lemonos kaina uz ta fufeli pamaciau -
galima ir nusipirkti sau.