Tema: Re: Ko daba reikia jauniems hipsteriams?
Autorius: Levas
Data: 2020-03-23 20:41:37
kavos aprato kontroleris- sena svajone. Turiu senoviska Italiska kavos
aparata kazkur su dviem mygtukais- power ir motor. Tik tiek reikia kavai
gaminti. Ijungi- uzkaista ir uzgesta lempute. Paspaudi motor- ir
siurbliukas siurbia vandeni. Kiek laikai tiek ir gauni kavos. Bet poto
nusprendziau- nafig!? to reikia.

--
Bye, Levas

--