Tema: Re: Kas per fyškė? 85 KB
Autorius: Shadowed
Data: 2020-03-13 13:11:26
Radau, nesibarkit. Nesakyčiau, kad nekilminga:

https://www.te.com/usa-en/product-1-770874-0.html

"Teisybes Dele"  parašė naujienų news:r4e647$kv4$1@news.omnitel.net...

On 3/12/2020 2:03 PM, Shadowed wrote:
> Sveiki kolegos,
>
> Kas dar nekarantinuotas dėl CO-19, padėkit atpažint jungtį. Principe pas
> mane į PCB įlituota tokia kaip ATX 4 pinų maitinimo jungtis (paveiksliuke
> kairėje pusėje), o skirtumas tas, kad paveiksliuke (ir šiaip per ATX) yra
> du raktai (dviejų pinų skylės ne kvadratinės), o maniškiame yra tik vienas
> raktas. Duokit kokią užuominą kas čia per jugties tipas...

ka tu nori atpazinti? Idejai fotke is interneto, ir nori kad tau
atpazintume tavo jungti kurios nenori parodyti?

Greiciausiai tai  12V CPU jungtis, perejimas is 4pin i 8pin.
IMHO beprasme, nebet kokia durna motina nepasileidzia negavus visu 8
kontaktu.
Raktu buvimas ar nebuvimas - reik klausti kiniecio kodel tokia padare.
Svarbu kad geltoni laidai jungtusi su geltonais o juodi su juodais.