Tema: Re: rekomenduokit detektorių
Autorius: Nerijus
Data: 2020-01-27 12:49:10
On 2020-01-26 09:24 PM, eSSas wrote:
> Įdomūs man tie "automatai". Trikojis valios išsiųsti popierinį laišką be
> budinčio pareigūno pagalbos? Sugebės atsirinkti, į kurį iš >10 naudojamų
> jemeilų adresų pasiųsti bus teisinga ir nenueis į spam'o folderį (juk
> dievaži nueis) beigi turės oficialaus laiško statusą? O mikliapirščiai
> pravieniškių princai nesugebės tokio "laiškučio" patinkinti
> teisingesniais sąskaitų numeriais?
>
> Kažkas čia mus bando ant išgąsčio gaudyti. Nepaeis

	Nu tai reikejo piktintis kai seimas priiminejo pataisas. Tada visi
tylejo ir dziaugesi, kad "greiciau suzinos apie bauda". O dabar taip
viskas ir vyks, kaip parasyta.

	As jau seniai sakiau, kad reikia kiekvienam atsidaryti po saskaita
mentyne, baudoms "padengti". Ir nuolat ja tikrinti, bei papildyti
pinigais. Nes prieshingu atveju shersit ne tik mentukus bet ir
antstolius dar papildomai.