Tema: Re: Santaka (originali)
Autorius: Remigijus
Data: 2020-01-02 22:17:04
Įrašų neturiu.
O žurnalai tai jo, gera laikmena. Radio žurnale buvo spausdintos PK-86
(lygtai taip vadinosi) kompo schemos. Buvau surinkęs ir turbūt visas ten
spausdinamas programas susivedęs. Linksmas užsiėmimas būdavo suvesti
kelis lapus šešioliktainių skaičių. Paskui po kelių pertikrinimų
(klaidas reikėdavo surast) pagaliau pradėdavo veikt. :)

On 2020-01-02 12:46, useris wrote:
> Nebeturi netyčia išlikusių įrašų? Būtų įdomu.
> Dar gera laikmena programoms būdavo žurnalai.
>
> "Remigijus" <mano@mailas.lt> wrote in message

>>> kompiuteriui. ZX Spectrum bande leisti tiesiogini signala, bet nieko