Tema: Re: Lemona
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-12-20 16:10:38
Anksčiau ar vėliau ta karta, kur kiekvienas vyras lituoklį mokėjo laikyt
pasibaigs. Dabar tie DIY'istai, kurie moka - dažniausiai noro dirbti
pardavėju salėje neturi už pardavėjo algą. Sudėjus šiuolaikinio pasaulio
supratimą ir oriantavimasi elektronikoje - tampi paklausiu inžinierium
specializuotose įmonėse.