Tema: Re: Taisom lygintuvą
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-11-13 09:52:38
Tai gal vandens talpoje fauna užsiveisė ir smirda. Įpilk natrio šarmo
(kurmio kanalizacijom), palaikyk ir išpilk atgal. Po to praskalauk. Turėtų
padėti.
Geriau girbti su pirštinėm ir akiniais.
0,5% natrio šarmo tirpalas, ypač pašildytas iki 80-90 laipsnių gerai ėda
visą organinę chemiją.

Tiesa - gali pagraužti lygintuvo padą, jei paleisi garus. :)