Tema: Re: Geriausias USB <> RS232
Autorius: Shadowed
Data: 2019-11-12 18:15:01
Aciu, ta is Moxa ir paemiau, su RS232, 485 ir 425 ar koks ten dar trecias :D

"Dovydas"  parašė naujienų news:qp8t6o$gr7$1@news.omnitel.net...

~60eur su rs485, 1110 su rs232 ~25 gal tekainuoja (skaiduloj)

p.s. man labai sitie pasiteisino, kai reikdavo dirbt objektuose
https://www.moxa.com/en/products/industrial-edge-connectivity/serial-device-servers/general-device-servers/nport-5100-series

prijungi prie irenginio consoles, ji pati prie wifi routeriuko ir
vaikstai po objekta kur nori derindamas :)