Tema: Re: kaip kraut?
Autorius: Tomas
Data: 2019-08-02 02:36:28
Pas mane panashus vienas yra, butent jis ir pakrauna normaliai. Turiu dar pora automatiniu / impulsiniu, bet ten gaidis. Jei per daug nusodintas akumas (<12V) nepradeda kraut, eroras, jei pradeda ir krauna - po pusvalandzio supranta kad jau pakrove, ir ishsijungia, Ikrovos pakanka 2-3 starterio pasukimams. BBd ant to dirbtinio intelekto, man baltarusishkas transformatorinis geriau. Tegu ilgiau, tebunie kartais pazhiuresiu ar neburbuliuoja, bet bent atlieka savo darba.