Tema: Re: Saulės elektrinių inverteriai?
Autorius: KU202H
Data: 2019-07-26 19:28:54
On 2019-07-25 14:54, Sail wrote:
> Inverteriu viduriu neziurejau, tad topico starteriui nepatarsiu. Xz kaip
> ten viskas ispresta.
>
> Bet paneles atiduodama galia priklausomai nuo apkrovos esu empiriskai
> ziurejes.
> Tad praktiskai zinau, kad nuimama galia labai priklauso nuo apkrovos.
>

> "KU202H" <drx777@gmail.com> wrote in message

Sail, praktiskai empyriskai vanasi gi :) pjaustinejam. Kadangi neturiu
galimybes ciupineti soliariniu paneliu naturoje..... paciupinejau skias
per stikla : Fronius Symo 10kW tautinis kompensuotinas inverteris turi
viduje du MPP agregatus ir turbut 4 DC inputus , skias dvi grandineles
soliariniu paneliu (arba 1+1x2) galima jungti ir jos veiks nepriklausomai.

Konfiguraciju, optimaizeriu, superduperekvalaizeriu yra begalybe, viskas
remiasi i kaina/kokybe/efektas ...

Buvo naudinga pasidomet del bendro isprusimo ... Gaila, kad
klausiantieji dazniausiai pateikia mazai info susijusio su klausimu.

Kazkur girdeta : kad teisingai paklausti - reikia zinoti puse atsakymo.

Dar gaila, kad komentatoriai irgi dazniausia buna " Cia priejo
Kindziulis...ir nuejo" tipo...

Gero savaitgalio, skanaus alaus ir siskebabu !