Tema: Re: ESO 10kV OL + tvora
Autorius: Sail
Data: 2019-06-04 08:18:37
Tada veliava i rankas ir pirmyn. Man tinka ir "del varneles"

Tvora pas mane jau 30 metu stovi. Anksciau laidai buvo neizoliuoti, dabar
pakeite i izoliuotus. Tikimybe kad kas nors kada nors del tos tvoros
nusitrenks tokia pat, kaip zaiba gaut i makaule.

Be to, spravke jokios atsakomybes nenuima. Nes varzu "matavimo" metu varza
gali but vienoka, o po metu jau kitokia.