Tema: Re: Krona (9v) ir pabandymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-05-23 23:52:28
Pakraunama.. Keliais postais žemiau ieškojo kraunamos. Nors į mikrafus
oj kaip nepakenčiu kraunamų kišt. Kaip bebūtų, gera krona duoda apie 6
val iš jų - pakraunama - 2-3. Ir kartais vidurį renginio. O pažiūrėt nėr
kaip, nes net nustačius, kad pakraunama, rodo 3 padalas kokį pusvalandį,
tada 2 padalos 2 valandas ir tada nusėda netikėtai.