Tema: Re: dėl apsaugos nuo gaisro
Autorius: Antanas
Data: 2019-03-07 19:47:48
> pažystamiems nutiko toks nemalonus nutikimas -  žiemą negyvenamame
> pastate - buvo paliktas įjungtas šaldiklis (šaldymo dėžė) ir jam
> sugedus -supleškėjo visas pastatas, liko tik sienos.

Saldytuve elementariai pirmiausia sudegs paleidimo rele ir jos kontaktai.
ji hermetiska...niekas ten degti negali...
nebuna saldytuvuose tokiu dalyku, kad kazkas ikaistu ir uzsidegtu iki
gaisro...
na nebent 10metu nevalete uz jo susikaupusiu siuksliu....

jusu situacijoje, mano versija, kad uzsidege nuo dregmes nekurenamame name
elektros instaliacija, kur pramuse izoliacija grynai nuo dregmes ir uzsidege
laidai iki to saldytuvo...
kazkuri paskirstymo dezute kaito, kaito, smilko ir voratinkliai pagavo
kibirksti ir ugni...