Tema: Re: Taisyklu ikainiai
Autorius: Remigijus
Data: 2019-02-25 19:41:23
On 2019-02-25 18:54, Zhiniukas wrote:
> Jei sugebėsi, gali imti ir daugiau.
> Pvz kiek paimt už sugaištas 2 min prilituojant nudegusį saugiklį? 2 eur? Ar
> 20?
> Kiek tokiu atveju gausis valandinis įkainis? Kiek saugiklių per dieną teks
> lituoti?

Už prilitavimą 2 eur, o už tai, kad žino kur prilituot - 18eur. Jei
žinau pats kur lituot, tai kam tada nešt taisyt?
O valandinis įkainis ne visur tinka... Kuo blogiau (lėčiau) dirbi, tuo
daugiau gauni. Pvz. mane domina kiek kainuos kažkoks remontas, o kiek
laiko dirbs - visai nedomina. Proto ribose aišku. Valandinis įkainis
kliento dominti neturėtų, tai vidinis įmonės reikalas. Kad meistrai
nemiegotų.