Tema: Re: Numire akumai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-02-22 14:06:52
as internete pasiziurejes, ipyliau distiliuoto vandens tiek i nesiojamo proziko akuma, kad apsemtu vos vos ten esanti kazkokia koreta medziaga. Viena akumui padejo, kitam ne. Bet mano akumai gal kitokie nei tavo? Bet mano irgi ne svino.

Internete netgi esu mates, kad esant visiskai tusciam akumui-sukeicia pliusa su minusu  ir sugeba ikrauti. Tik nepamenu-ar ir toliau taip eksplotuoja ar iskrove vel atkeicia