Tema: Re: el variklio jungimas
Autorius: arulis
Data: 2009-07-02 00:04:22
tai pakliuvo kolektorinis tada. buna bekolektoriniu su chuj%&va tuca laidu 
:)

"Hertz" <hercas@gmail.com> wrote in message 
news:h2fmhh$smc$1@trimpas.omnitel.net...
> Na as vienam pazistamam is skalbiankes dariau sulciaspaude, tai ten buvo 2 
> apvijos + rotoriaus apvija, o jungesi visos nuosekliai rotoriui, ir jei 
> visos sujungtos tai greitis buvo maziausias, viena apvija uztrumpinus 
> greitis padideja. Priedo dar dariau greicio reguliatoriu su tiristorium
>
> "Bastunas" <basta@basta.lt> wrote in message 
> news:h2flt6$rhb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Teko viena toki varikli vartyti rankose: tai matosi, kad du laidai nueina 
>> i greicio davikli-tachogeneratoriu, kuris stovi veleno gale; du laidai i 
>> termokontakta apsukta izoliacija prie apviju ir varza lygi 0. Keturi like 
>> laidai yra variklio apvijos. Vienas jungiasi per kondensatoriu.  Kiti 
>> trys nueina valdymo blokan. O vat kaip teisingai sujungti be valdymo 
>> bloko nebandziau.
>>
>>
>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų 
>> pranešime:h2fgst$ilc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na greiciausiai bus keliu greiciu variklis. Biski bus uzsipisimo kol
>>> atrinksi, o ir patarti nelabai ka galima, nebent tik tiek, kad susirasti
>>> panasios masinos schema, tam kad isivaizduoti kaip ten sujungta
>>> pvz prisegu
>>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>
>