Tema: Re: 80W 12val
Autorius: Levas
Data: 2009-06-25 20:36:30
pirmas variantas lengvai issprendziamas- pas mane switchai darbe tai pajungti su signalizacijos dezutem ir akumu. Puikiausiai veikia.

O jei 3,5,12 tai jau gal problematiska. Bet irgi issprendziama. Pvz jei tai butu LCD monitorius, tai 12 ir 5V. Galima 12 daryti nestabilizuota o 5V su stepdown stabilizatorium...

Taciau jei visokie pramoniniai irenginiai, cirkuliaciniai siurbliai ir panasiai, tai jau 220 tikrai reikes- pirmiausia tiems siurbliams o antriausia- niekas negadins pramonines elektronikos.

--
Bye, Levas