Tema: Re: Pistelejau HV per savo mastecha. Ka rekomenduojant nusipirkti?
Autorius: Levas
Data: 2009-06-25 18:56:27
dekui uz pasiulymus.

Durnai taip zuvo anas mastechas. Sroves minimalios, itampa matuojant su "mechaniniu" voltmetru - DC300V, o uztat AC rodo kazkur 900V. O tai su mechaninio voltmetro apkrova. Su elektroninio ten galejo ir kV buti... ir viskas is 5V 100mA aparaciuko.

Dar turiu vilti, kad ji galima pataisyti, nes jis meta skaiciuku paklaida visuose matavimuose per visus rezimus- specialiai tikrinau. Voltmetras rodo kazka -98V. T.y. 0V= -98V, 10V= -88V. Arba rezistoriai panasiai 1K = 5.60K, kitoje skaleje 100K=560K ir panasiai.

Gal prakale koki atramini elementa? Arba dioda apsaugini i Vee. Gaila schemos beviltiska gauti, ten 2 operaciniai paprasti, vienas fet operacinis, vienas etalonas trikojis ir viena mikroschema nelabai identifikuota... Bet kad remontuoti, reikia kito testerio.

--
Bye, Levas