Tema: Re: Mires testeris
Autorius: Bomanz
Data: 2019-02-14 20:52:26
Testeryje saugiklis taip pat atlieka prešgaisrinę funkciją - saugo kad 10A
rėžime matuojant rozetės įtampą visi viduriai neišdegtų nx :-).

Pasirinkus srovės matavimą pajungti testerį į rozetę testeriui labai ekstremalus
rėžimas. Praktiškai trumpas jungimas per testerį. Nemanau, kad skaičiuojant
testerio detales tokiam atvejui paliko daug rezervo - kad dar išlaikytų 10 kart
lėčiau suveikiantį saugiklį ar 5x didesnę saugiklio srovę.