Tema: Re: Kur galima nupirkti visu bangu radio imtuva
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-26 18:02:37
Jeigu tinka imtuvas per PC/Android(palaikanti OTG), pasidomek google:
RTL-SDR

Pigu, efektyvu, veikia.

Turiu, super. Veikia tiek per mano Samsung telefona, tiek per Samsung
tableta.

Jeigu nori pasizaist pries perkant, yra toks dalykas WebSDR:
http://www.websdr.org

Issirnki viena is tasku ir gali klausytis palaikomais dazniais. Kartais
idomu visokiu ruskiu paklaisyt, kai buvo ivikiai Ukrainoje, buvo ten
labai stipriai ant Putino vare, visais zodziais i eteri megejai. :)))