Tema: Re: Lituojama fyškė
Autorius: Shadowed
Data: 2019-01-25 08:34:52
Aha, ten toks ir yra, tik 90 kampu lituojasi. O į jį dedasi fyškutė su
laidais. Vat mano mintis buvo, kad į tą tarpą įdėti papildomą, savo, PCB.
Tai vienam gale viskas Ok - ta pati fyškutė ir tas pats lizdas, o tam gale
kur į prietaisą vietoj fyškutės bus PCB, va čia ir reikia lituojamos
fyškutės. Arba trumpi laidukai ir susukt į paprastą fyškutę. Negražu ir daug
darbo, bet veiks. Arba PCB taip išdrošt, kad būtų kaip kontaktų šukos, kad
kišt į fyškutę ir prisukt.

"Levas"  parašė naujienų news:q2car9$2i9$1@trimpas.omnitel.net...

siaip sis kistukas linke, turi savo dali kuri lituojasi i pcb.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt