Tema: Re:Belaidis krovimas
Autorius: svyt
Data: 2019-01-16 21:29:33
as pasidariau, baiges tuo kad sudege telefonas viduje koki 2 karta
 kraunant, gal kiek kreivai uzdejau, gerai kad dar buvo
 garantinis, keite turbut viska, iskaitant net akuma (pasikeite
 imejai, senas akumas buvo su mano uzrasu, usb jungtis is senos
 virto nauja zvilgancia)
 gamykliniai arba kokybiskesni arba geriau ekranuoti.
Galiu parduot ebejaus kaina :) Jei neiseis padaryt kokio
 prozektoriaus ar power banko kroviklio atidavinesiu.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/