Tema: Re: krovimo srove
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-01-09 11:28:34
Menulio fazes skirias. :)
Gali buti telefono kroviklio kontaktu beda, gai buti svieciantis ar
nesvieciantis ekranas, telefo temperatura, batarkes ikrovimo laipsnis ir
belekas nors kitas.
Pas mano vaikus dazniausiai buna kroviklio kistuko reikalas. Paemus nauja
gera laida krauna visada gerai. Po kurio laiko krovimas veikia tik kai
kuriose telefo padetyse. Ir srove buna skirtinga Tada keiciu kistuka nauju.