Tema: Re: pastovi faze ir nulis
Autorius: MRT
Data: 2019-01-03 08:59:17
> yra lempa, kuri jungiama is dvieju vietu, ko pasekoje faze su nuliu ties
> lempa keiciasi vietomis, priklausomai, kuris jungiklis ijungtas. Ar yra
> gamtoje mazu gabaritu irenginiu, kurie paduotu faze ir nuli ant
> nustatytu kontantu, nepaisant kaip paduodama iejime? Man to reikia, nes
> ties lempa noriu pastatyti judesio jutikli, o jam svarbu, kur yra faze,
> o kur nulis.

prie lempos nera fazes ir nulio nuolat.. jei jungikliai komutuoja faze,
tai prie lempos pajungtas nulis.. ir kitas laidas, kuriuo ateina
faze arba ne (priklausomai ar jungikliu lempa ijungi)..
juk lempa sviecia, jei turi abu .. ir nesviecia, jei bent viejo ju truksta..

Galbut su tokiais eitu persidaryt:
https://www.senukai.lt/p/bevielis-jungiklis-liregus-rj-314/3urd?mtd=search&pos=regular&src=searchnode
https://www.liregus.lt/content/svarbiinformacija/vevervre/radijojungiklis.lt.html