Tema: Re: Kaip išversti lietuviškai "snubber" ?
Autorius: Shadowed
Data: 2018-11-07 09:08:00
Jeigu reiktų pateikti versiją kokiam nors oficialiam Lietuvių Kalbos Žodynui
ar panašiai, aš siūlyčiau "slopintuvas" ar "filtras", galimai pridedant
papildomą žodelį "trukdžių", "įtampos šuolių" ar kažkaip panašiai. Arba
galbūt vertėtų įsivesti tokią svetimybę kaip "snuberis", nors kalbininkams
alergija tokiems dalykams, bet techninėje kalboje manau vartotinas žodis. Ir
snuberiai būna ne tik kondensatoriniai, t.y. C, bet ir RC ir RCD ir dar
visokių kreizovų schemų esu matęs, kurios biesas žino ar pasiteisina.

"Romas"  parašė naujienų news:pru235$ovp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.11.07 06:37, Evaldas wrote:
> Snubber nėra tik kondensatorius.
Paprastai sąvoka snubber suprantama kaip snubber kondensatorius.
Kuris yra tik kondensatorius (dažniausiai plėvelinis) be jokio rezistoriaus.