Tema: Re: LED dimeris
Autorius: Evaldas
Data: 2018-09-28 16:51:59
Zinodamas, kad visi tie dimeriai padaryti vienodai, pagal vienoda schema ir
skiriasi tik neesminemis detalemis nesuprantu tos lenteles.
Galbut teisybe ten raso. Galbut.
Dar man neaisku ka reiskia raides stulpelyje "type" bandau speti, kad T -
tungsten, L - liuminescent, o kas yra U ir RL - velniai zino

"ovs"  wrote in message news:pokkct$2g0$1@trimpas.omnitel.net...

Aš informaciją paėmiau iš čia:
https://dammedia.ledvance.info/media/bin/asset-964441/Dimmer%20Compatibility%20PAR16%20PARATHOM%20DIM%2006.2017.pdf
Ten nurodyta, kad pvz. dimeris HQ3W dimeriuotų mano LED'us tik 79-28%
diapazone.

Idomiai atrodo toks dimeris
http://ilan.lt/home/347009-vienpolis-sensorinis-jungiklis-dimeris.html bet
šeštas jausmas sako, kad kokybės ten maža bus.
Tai vis dėlto ką rinktis?

"Evaldas"  wrote in message news:pok77r$olu$1@trimpas.omnitel.net...

Visi dimeriai draugauja su LEDais. Ne visi LEDai draugauja su dimeriais. Ir
reguliavimo diapazonas priklauso beveik isimtinai nuo paties LED-o
konstrukcijos, o ne nuo dimerio. Beje 30-80% man nematytas variantas.
Dazniau pasitaikantis 70-99%.

Kai kurie dimeriai turi galimybe mechaniskai ir (ar) elektroniskai apriboti
reguliavimo ribas, tai gal tas kur tau papuole 30-80% buvo taip
sureguliuotas?

"ovs"  wrote in message news:poib84$ee8$1@trimpas.omnitel.net...

Ieškau dimerio GU10 LED lemputėms (viso 35W). Tinka tiek įprasti (pvz.,
www.schneider-electric.com/en/product/WDE002299/exxact-uni-led-rotary-dimmer-400w-white/
), tiek moduliniai (pvz.,
www.schneider-electric.com/en/product/CCT99100/universal-led-dimmer-module/
). Nenoriu mokėti 80€ už Jung'ą, bet ir iš Aliexpress nenoriu. Žinau, kad ne
visi dimeriai draugauja su LED'ais arba veikia tik siaurame ruože (pvz.,
30-80%). Ką patartumėte rinktis, kad tikrai veiktų?