Tema: Re: Gliucina TV
Autorius: Sail
Data: 2018-09-05 07:58:27
Na va, pasirode viskas yra banaliau -  tam daiktui tiesiog truko meiles.

Atjungus nuo motinines plokstes sensoriniu mygtuku kabeli, ir prijungus
atgal, viskas pradejo veikti. Patasius uz to kabelio gedimas negrizo, tad
televizoriu atidaviau savininkui, ziuresim, ar gedimas pasikartos. Jei taip,
medziosiu bloga kontakta, arba trumpinima.

O atrode viskas daug blogiau.