Tema: Re: pas leptopa maitblokis ar pakrovejas?
Autorius: Levas
Data: 2009-06-18 19:31:30
dydziausiais "kokio bybio" tai yra grynai marketinis dalykas. Nes esant siuolaikinei elektronikai, tie notebukai veiktu ir krautusi nuo 11...24V be jokiu perdarymu ir padjobkiu ir veiktu tiesiogiai nuo automobilio tinklo. Ir kistukai galetu buti standartizuoti. Bet tada bankrutuotu Liteon gamykla :)

--
Bye, Levas