Tema: Re: auto duju aktuatorius
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-06-13 13:51:27
siaip tai zingsninukas turetu but suprantamas "kompui", bet jei iranga
deta lietuvoj tai neturetu but sudetinga toki gauti. koks modelis
dujinio "kompo"? o del prorgramavimo, tai jei yra islike is anksciau
kokie tai nustatymai jo, gali but kad ir veiks, bet pajungt prie kompo
geriau reiktu, nors ten to "programavimo" tiek ir tera.