Tema: Re: Nuotolinis aparatūros perkrovimas
Autorius: Dikiz
Data: 2018-08-29 10:36:28
bandziau su tasmota irgi,bet nelabai tinka jeigu reikia kad veiktu is betkur
"per clouda" ,o grizti I originalu lyg ir neina,bet yra kur pritakyti ir
taip,su openHab ok dirba.

"Dovydas"  parašė naujienų news:pm5c5s$jj7$1@trimpas.omnitel.net...

sonoff buvau uztikes alternatyvu firmware, atrodo fainai..
https://github.com/arendst/Sonoff-Tasmota/
tik dar neprisirengiau uzsisakyt ju paciu, kad isbandyt :)