Tema: Re: Ausinių laido pakeitimas
Autorius: Rokas
Data: 2018-08-19 23:25:34
https://www.senukai.lt/p/ausines-sony-mdre9lpb-ae/4cpq
Teko nusipirkti dvi poras. Vienų kabelis nukeliavo į koss porta pro,
taip naudojau virš metų, vis dar veikia. Taip pat kita pora nukeliavo į
samson sr850 (kadangi originalus kabelis kelių metrų ir nepatogus
portatyviniam naudojimui bei perdariau į šakotą), naudoju ir gyvena virš
pusės metų. Tų ausinukų kabeliai bent jau man pasirodė tikrai neprasti,
rekomenduoju!