Tema: Re: pad?kit, nuu :)
Autorius: Saulekas
Data: 2018-08-19 19:31:02
Koks dar per amperazas ?, visu pirma amperai ir voltai "I ir U" kur buvai
per fizikos pamokas 7-oi klasei?
visu antra yra kintama ir nuolatine itampa
visu trecia yra nuolatines ir kintamos itampos generatoriai nu dar ir saules
baterijos :), ai dar peltierio baterijos :)
visu ketvirta 18V ant akumo vietoj veikiancio 13.8-14.5V. tai nera sveika
akumui. O gal tavo matuoklis tikrai labai jau kinietiskas?
O gal pas tave agregatas 24V :)
Dar variantas amperazas matuojamas NUOSEKLIAI itama LYGIAGRIACIAI energijos
saltinio atzvilgiu.
O dar postas buvo apie itampos forma- tai jos buna visokios, kaip pvz:
sinusiodine, pjukline ir .t.t

https://lt.wikipedia.org/wiki/Elektros_srov%C4%97s_lygintuvas#/media/File:Rectified_waves.png

Dar pasimokink apie generatoriu kas kur ir kaip:

https://www.youtube.com/watch?v=Ak6Zf-wJpsM

Tik ir man keista kad tokiu elementariu ziniu neturintis zmogus nenori
suprasti kas rasoma.

Na kaip kazka ismoksi ir suprasi tada vel klausk kas neaisku, padesim :))

SEKMES !