Tema:
Autorius: nelabs
Data: 2018-07-17 15:13:23
Per velai straipsnis apie "Leningrada" pakliuvo. Pries keleta metu vienam
pazistamam dedei UTB perdirbinejau... is lempos. Islituotas
kondensatorius, atvyniotos kelios apvijos. Sukiojimai iki priimtino
rezultato, bandymu ir klaidu metodas.

Remigijus <manomailas@lt.lt> ra?e news:pij0a6$jai$1@trimpas.omnitel.net: