Tema: Re: SMD LED asortimentas - ce tipo suokalbis? :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-06-27 10:39:01
On 6/27/18 09:02, Dainiushas wrote:
> tai tikrai nepataisė per tiek? gal aktualūs jau "laiko"?

Kad lyg ir nepataise. Yra internetuose veikeju kur jau keite ir vel
parejo. Mano guolis bene 2012'u, tas lempas deda nuo 2009, butu noreje,
butu jau pataise, t.y. butu ieskoje kitu tiekeju.
Beje, kas juokingiausia, ikirestailingines lempos (su baltais centrais,
ejo 2005-2009) palygint beveik nepareina, su pabirusiais vazineja nedaug
kas.

Bent jau mano darbine ideja yra ta, kad mineti osram LED'ai yra tiesiog
meslas, matomai prasove su konstrukcijos patikimumu. Spusteli ta akutes
silikona ir LED'as kuriam laikui atgyja. Gal kingbraitai toj vietoj
padaryti geriau.

> aš čia su mintim, kad tokie "remontai" - irgi ne už dyką, užtrunka daug
> laikos ir dažnai vis tiek gaunasi bbs

As tokiu xalturu siam momentui po ranka neturiu, kad tuos 200eur per 2
valandas uzdirbt.