Tema: Re: Elektronikos valymas
Autorius: useris
Data: 2018-06-08 19:03:11
Aš buvau EMP Vilniaus bazėj, taip pat Savanorių pr. (jau nebėra) ir
Žirmūnuose.
Ten yra ekspozicijos parduodamų prekių, ką jie atidėjo nuo perdirbimo.
Nusipirkau Commodore 64 (yra vaizdas, bet klava gryba pjauna), klavų
nemačiau. Galbūt jos giliau kažkur laukia perdirbimo, nes nelaikomos
vertingais daiktais.
Reiks dar kada nuvaryt pasidairyt.